הודעות המועדון

גיא מיכאלי חתם במועדון לשלוש שנים ויצטרף לקבוצת הנוער

מערכת האתר

8.1.24

לחדשות נוספות

החלוץ האמריקאי-ישראלי בן ה-18 יצטרף לקבוצת הנוער: ״מודה לכולם על קבלת הפנים החמה, אתן הכל למען המועדון״. הידיעה המלאה לפניכם


מיכאלי (18), חלוץ בעל אזרחות ישראלית ואמריקאית, שחקן נוער עילית בארה״ב אשר נבחר לשחקן השנה בקבוצת הגיל שלו בשנת 2021. בשנה שלאחר מכן חתם בספורטינג קנזס סיטי (MLS), וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה השנייה כילד בן 17. גיא כבש שער אחד ב-12 הופעות לפני שנפצע בברכו. כעת. לאחר שהחלים וחזר לכושר מלא, הוא מצטרף רשמית לסגל קבוצת הנוער שלנו.

מיכאלי זכה להתעניינות ממספר מועדונים בארצות הברית, בישראל ובמקומות אחרים - אך מגיע ממשפחה של אוהדי הפועל תל אביב והתחייב שיחתום במועדון בביקור האחרון שלו בישראל.

גיא אמר לאחר החתימה: ״אני מאושר להגשים חלום ולחתום במועדון שעליו גדלתי ואותו אני אוהד מגיל צעיר. מהרגע הראשון נתנו לי תחושה טובה, אני רוצה להודות לחן סול ואסף גרנשטיין על האמון, ולמנהלי מחלקת הנוער שמוליק וניר על קבלת הפנים החמה. זו לא רק הזדמנות מצוינת עבורי להתפתח כשחקן, אלא מלווה גם בציפייה גדולה לשחק עם חבריי לקבוצה מול האוהדים האדומים - ולתת את כל כולי למועדון. יאללה הפועל!״

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול: "גיא הוא שחקן מוכשר מאוד עם עתיד גדול לפניו. בחור צעיר ומרשים, וכמי שאוהד את הפועל תל אביב לאורך כל חייו, הוא מבין את ההיסטוריה והמסורת הגדולה של המועדון. אנו שמחים מאוד שהוא מצטרף אלינו, ומבקשים מכל המשפחה האדומה לברך את גיא ומשפחתו עם חזרתם לישראל".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אסף גרנשטיין: "אנחנו שמחים לצרף את גיא מיכאלי לתוכנית שלנו. עקבנו אחרי גיא במשך תקופה ארוכה והתרשמנו מהכישרון והמסירות שלו. יש לו פוטנציאל נהדר לקבוצה הבוגרת, וניתן לו את כל הכלים להתפתח ולהתקדם".

בהצלחה גיא!