ראיון

בלוריאן: "יש כאן פוטנציאל גדול –  אך יש לנו עוד מה לשפר"

לחדשות נוספות

לקראת משחק הדירוג בגביע הטוטו, שוחחנו עם בלם הקבוצה, אור בלוריאן, על פתיחת העונה עד כה, ההרגשה והדינמיקה בחדר ההלבשה, התחושות שקיבל כשנכנס למועדון וההשתלבות המהירה שלו בסגל

בשבת הקרובה הפועל תסיים את קמפיין גביע הטוטו, כשתארח את הפועל חדרה במסגרת משחקי הדירוג של המפעל. רגע לפני החזרה הגנרלית לקראת הליגה, אור בלוריאן שהצטרף אלינו הקיץ, התפנה לענות על כמה שאלות – בפעם הראשונה כשחקן הפועל תל אביב.

"אנחנו מתייחסים למשחק בשבת במלוא הרצינות, כמו כל משחק", פתח בלוריאן בהתייחס למשחק הקרוב. "כמובן שנבוא במטרה לנצח, אבל בעיקר לשחק ולהיראות כמו שאנחנו רוצים להיראות בליגה".

עד כה, הפועל טרם הצליחה לרשום ניצחון ראשון העונה – לאחר ארבעה משחקים במפעל. למרות זאת, הבלם שומר על אופטימיות: "אני חושב שהראנו יכולת טובה ופוטנציאל גדול -  אך כמובן שיש עוד איפה לשפר ולהשתפר. אמנם עוד לא ניצחנו, אבל אני בטוח שהתוצאות יגיעו בליגה, שהיא הדבר האמיתי".

על חדר ההלבשה והדינמיקה הקבוצתית ענה אור: "יש לנו חדר הלבשה מגובש ואווירה מדהימה, יש הרגשה טובה וכיפית להגיע למתחם האימונים. אני חושב שהכימיה בין השחקנים מצוינת והשילוב של הצעירים והמנוסים מטיב עם כולנו. אני בטוח שהחברות הטובה בחדר ההלבשה תבוא לידי ביטוי גם במגרש".

כזכור, בלוריאן הגיע אלינו הקיץ מהפועל ב"ש בה שיחק בשנה החולפת והשתלב בצורה חלקה. בכל ארבעת המשחקים שנערכו הוא פתח בהרכב, הוחלף פעם אחת וכבש שער אחד. "אני כל כך מאושר שהגעתי למועדון הענק הזה. מהרגע הראשון שהגעתי, הקהל, השחקנים, הצוות וההנהלה גרמו לי להרגיש בבית וקיבלו אותי בחום. ברגע שנתנו לי את ההרגשה הזאת, הרגשתי שאני יכול לבטא את עצמי הרבה יותר טוב במגרש מבחינה מקצועית".

"למרות שעוד לא התחילה הליגה העוצמות של הקהל שלנו פשוט מטורפות", הוסיף, "אני כבר לא יכול לחכות להרגיש את האנרגיות שלהם במשחק הביתי הראשון שלנו בליגה".

לסיכום, בלוריאן נשאל על המטרות הקבוצתיות העונה, והשיב: "נעשה במועדון שינוי ענק הקיץ, וזה תהליך שייקח זמן. כמובן שאנחנו שואפים הכי גבוה שאפשר העונה: אם זה לרוץ בגביע עד הסוף ובליגה להסתכל על כל משחק לגופו, לבוא לכל משחק במטרה לנצח ולצבור כמה שיותר נקודות לפני תחילת הפלייאוף".