קבוצת הבוגרות

אשרת עיני וקארין סנדל חתמו בקבוצת הנשים

מערכת האתר

10.9.23

לחדשות נוספות

שתיים מהשחקניות הטובות והבכירות בארץ ישחקו בעונה הקרובה בקבוצת הנשים של הפועל תל אביב, חיזוק משמעותי לקבוצה שרוצה לעלות לליגת העל.

עבור עיני (38), קפטנית הקבוצה, זו עונה שנייה ברציפות בהפועל, לאחר שהשלימה בעונה החולפת קאמבק מרגש למדים האדומים. אשתקד רשמה 23 הופעות בכל המסגרות, בהן כבשה 15 שערים. היא גדלה במחלקת הנוער שלנו, ושיחקה במשך הקריירה במכבי חולון, מכבי באר שבע, מכבי כשרונות חדרה, רמת השרון בשתי קדנציות שונות, אנדרלכט ואס"א תל אביב.

אשרת אמרה לאחר החתימה: ״🆙״

סנדל (34) שמצטרפת אלינו כעת, רשמה גם היא קריירה עשירה. היא גדלה בקריית טבעון, ובהמשך שיחקה במכבי חולון (שלוש קדנציות שונות), סטיארנן האיסלנדית, אוהיו סטייט באקיס מאוהיו, גרינסבורו ספרטאנס מצפון קרוליינה, פלקיר האיסלנדית, מ.ס קרית גת ורמת השרון בה שיחקה בשתי קדנציות שונות, ובעונה החולפת זכתה עמה בגביע המדינה.

קארין אמרה לאחר החתימה: "אני מאוד נרגשת לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. המקום הטבעי והראוי לקבוצה הוא בליגת העל - ולשם השגת מטרה זו הגעתי לכאן. אני רוצה להודות לכל האנשים במועדון על קבלת הפנים החמה, אתן הכל על מנת לשמח אתכם במהלך העונה ובסיומה".

השתיים, שנמצאות בקשר חברי לאורך מספר שנים, נחשבות דמויות משמעותיות על כר הדשא ומחוצה לו - כשהן מעצבות את תדמית כדורגל הנשים בארץ ותורמות משמעותית לקידומו והתפתחותו.