מחלקת הנוער

סיכום משחקי סופ״ש במחלקת הנוער

מערכת האתר

7.1.24

לחדשות נוספות

נערים א׳ ניצחו את רעננה ושמרו על המקום הראשון, הפסדים לנוער נגד מכבי חיפה ולנערים ב׳ נגד הפועל חדרה. סיכום משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער לפניכם


קבוצת הנוער הפסידה 3-1 למכבי חיפה.
הפועל עלתה ראשונה ליתרון, כשהבלם רועי לוי בעט כדור חופשי שטוח ולפינה של שוער היריבה. הירוקים הפכו את התוצאה עם שלושה שערים במחצית השנייה - ובכך נקבעה תוצאת המשחק.

חניכיו של אוהד קדוסי נמצאים במקום השישי בטבלת הליגה עם 18 נקודות מתוך 33 אפשריות. בשבת הבאה (13.1) יארחו את בני סכנין במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער.

שיחקו בהפועל: דן ארז, ליאו בנבניסטי, יובל טונדובסקי (יואב כהן, 59׳), רועי לוי (ראם תורג׳מן, 70׳), עופר גלברד, עמית למקין, רועי אלקוקין, הראל לוי (מוחמד אבו לסאן, 70׳), מיליארדו אסרט (אופק משען, 59׳), שאקר אבו חוסין (עידו שבתאי, 59׳) וסאמי אדם.

קבוצת נערים א׳ ניצחה 1-2 את הפועל רעננה ושמרה על המקום הראשון.
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אלון מוסקוביץ׳ כבש בדקה ה-51, אור בכור הכפיל בפנדל שש דקות לאחר מכן. רעננה צימקה כעבור ארבע דקות - ותוצאת המשחק נשמרה עד לסיום.

הפועל חוזרת לנצח אחרי תיקו במחזור הקודם מול יריבתה לצמרת, מכבי נתניה, אותה גם ניצחה באמצע השבוע 0:4 במסגרת גביע המדינה.

החניכים של שימי אברהם ניצבים כאמור בראש הטבלה עם 29 נקודות מתוך 33 אפשריות. בשבת הבאה (13.1) יתארחו אצל בני יהודה לדרבי הקטן של העיר במסגרת המחזור ה-12 בליגת נערים א' על.


קבוצת נערים ב' הפסידה 1:0 להפועל חדרה.
הפועל ספגה עשר דקות לסיום ההתמודדות, לא הצליחה לעלות בעצמה על לוח התוצאות - וספגה הפסד שני ברציפות.

החניכים של אוהד אשכנזי עדיין נמצאים במקום השני בטבלת הליגה עם 24 נקודות מתוך 33 אפשריות. בשבוע הבא יתארחו אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-12 בליגת נערים ב׳ על.

עוד לפני כן, הקבוצה תתמודד מול עוצמה מ.כ חולון בגביע המדינה, למשחק שיתקיים ביום שלישי (9.1, 16:30).